Wikia

Mama Maria's Pizza Hut is een oud restaurant in Harry & Miep. Het restaurant werd onderhouden door Child Club Entertainment. Het was geopend in 2010 en was gesloten in 2013.

Opening

Op 12 Maart 2010 opende Mama Maria's Pizza Hut haar deuren, in de eerste 3 maanden kwamen er al veel positieven reviews van klanten. Een pizza restaurant als zovelen was dit niet, in het gebouw waren namelijk 2 acteurs met kostuums van een hond en een kat. Dit vonden veel kinderen heel leuk omdat er 1 keer per week een voorstelling was. In 2011 was Mama Maria's Pizza Hut al een best bekende pizzeria door bijna heel Nederland zelfs. Ook kon de pizzeria verjaardags feestjes organiseren maar dit kwam pas in 2012.

Lay-out

Het gebouw zelfs is niet al te groot en bevat het volgende: Een receptie, 2 Feest kamers, een ruimte met oude Atari Arcade machines uit 1980, een wc ruimte voor zowel mannen als vrouwen en een kleur kamer. In Juni 2012 waren er plannen om in 2013 het gebouw uit te breiden met 2 extra feest kamers voor verjaardagen en een deur die naar buiten loopt voor buiten activiteiten.

Sluiting

Op 28 September 2012 waren er 4 kinderen gewond geraakt door kapot apparatuur waar nog stroom-spanning op stond. 2 van de kinderen waren zo gewond geraakt dat ze naar het ziekenhuis moesten worden gebracht, de volgende dag konden de 2 kinderen weer naar huis toe. Op 4 November 2012 gebeurde er een ongeluk waar een personeels lid tussen een automatische deur vast kwam te zitten, hij werd ook naar het ziekenhuis gebracht en kon die zelfde dag nog naar huis. Op 2 December 2012 werd bekend gemaakt dat Mama Maria's Pizza Hut gaat sluiten op 1 Januari 2013, de Directeur van Child Club Entertainment had het volgende te zeggen: Het was verschrikkelijk wat er gebeurde in September, en ook wat er in November gebeurde, ik heb met de rest van Child Club gepraat en we hopen over een paar jaar misschien terug te komen met een veiliger restaurant. Het is nog onbekend wanneer Child Club zou terugkeren met Mama Maria's Pizza Hut.

Trivia

-