Wikia

Jan André Jansen (Jans Stad, 7 Mei 1983) is de zoon van Harry & Miep Jansen. Jan Jansen word gespeeld door Justin du Pau.

Over Jan Jansen

Jan Jansen is geboren op 7 Mei 1983 in de stad Jans Stad. In 1981 opende Jans ouders een klusjes bedrijf genaamd: J&J Tool BV. waardoor Jan er altijd wel was te vinden. Jan vond het altijd heel leuk om met zijn ouders mensen te gaan helpen en Jan hoopte dat het klusjes bedrijf als hij ouder is van hem word. Maar helaas verdween die droom doordat J&J Tool BV. werd opgeheven in 1989 door veel te grote concurrentie en klantenverlies. In 2009 ging Jan werken bij toen nog het kleine bedrijf Noomz Services BV. om die droom toch nog een beetje te behouden. In 2016 kreeg Jan een cadeautje omdat hij al 5 jaar werkte bij Noomz Services.

Na de aanval van de monteur

Op 18 Juli 2015 kwam Jan op bezoek bij zijn ouders die hem toen vertelde wat er was gebeurt op 15 Juli 2015. Jan vond dit heel erg wat er was gebeurt bij zijn ouders en besloot om te gaan kijken bij 2 concurrenten van Noomz Services. Na een paar dagen zoeken en vragen aan zijn collega's kon hij niks vinden dat kon leiden dat de monteur.