Wikia

Child Club Entertainment is een bedrijf in Harry & Miep. Child Club is de eigenaar van De Child Club Theater en Mama Maria's Pizza Hut. Het bedrijf is opgericht in Februari 1998.

Oprichting

Child Club Entertainment is opgericht in Februari 1998 als de eigenaar van een theater genaamd: De Child Club Theater, met 3 karakters: Henk de hond, Karin de Kip en Willie de Wezel. Het theater zelf is geopend op 11 Juni 1998, in de eerste maand kwamen er veel positieven reviews van de klanten. In 2002 werd er een tweede theater geopend gevolgd door een derde en vierde in 2005. In 2007 kreeg de Child Club band een extra bandlid genaamd: Bob de Bever.

Sluiting Mama Maria's

In Oktober 2009 begon Child Club met de bouw van Mama Maria's Pizza Hut, de opening stond gepland voor Maart 2010. Op 12 Maart 2010 opende Mama Maria's Pizza Hut, net als De Child Club Theater haalde Mama Maria ook veel positieven reviews. Door ongelukken die gebeurde op 28 September 2012 en 4 November 2012 werd op 2 December 2012 bekend gemaakt dat Mama Maria's Pizza Hut moest gaan sluiten op 1 Januari 2013. De eigenaar van Child Club zei dat ze plannen hadden om misschien weer te heropenen, maar of dit ooit zal gebeuren is nog niet bekend.